Γιατί απέτυχε η κατάθεσή μου;

  • Ολοκλήρωση της διαδικασίας επιβεβαίωσης λογαριασμού: σε μερικές περιπτώσεις, τα κεφάλαια που έχουν κατατεθεί δεν περιλαμβάνονται στο υπόλοιπο λογαριασμού μέχρι να ολοκληρωθεί είτε η διαδικασία επιβεβαίωσης λογαριασμού, είτε η διαδικασία επιβεβαίωσης της μεθόδου πληρωμής. Σε αυτήν την περίπτωση, θα ειδοποιηθείτε αναλόγως.
  • Ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάθεσης: βεβαιωθείτε πως έχετε ολοκληρώσει όλη τη διαδικασία κατάθεσης. Για παράδειγμα, όταν κάνετε κατάθεση χρησιμοποιώντας το PayPal/Skrill (εάν είναι διαθέσιμη αυτή η μέθοδος στην περιοχή σας), θα χρειαστεί να ολοκληρώσετε την κατάθεση στην σχετική ιστοσελίδα του e-wallet.
  • Μέθοδος πληρωμής ανά λογαριασμό: κάθε μέθοδος πληρωμής μπορεί να είναι συνδεδεμένη μόνο με ένα λογαριασμό. Θα είναι αδύνατον να κάνετε κατάθεση χρησιμοποιώντας την χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή το ηλεκτρονικό πορτοφόλι σας, εάν αυτό είναι ήδη συνδεδεμένο με άλλο λογαριασμό συναλλαγών.
  • Περιορισμοί κατάθεσης: εάν λάβετε μήνυμα σφάλματος το οποίο σας ενημερώνει πως έχετε περιορισμό κατάθεσης ή δεν μπορείτε να κάνετε κατάθεση για οποιονδήποτε άλλο λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο “Στείλτε μας Email” .
Δεν βρήκατε απάντηση στο ερώτημά σας; Επικοινωνία!
Email

Οι συμβάσεις CFDs είναι πολύπλοκα προϊόντα και ενέχουν υψηλό κίνδυνο ραγδαίας απώλειας χρημάτων λόγω της μόχλευσης. 76,4% των λογαριασμών των ιδιωτών επενδυτών υφίστανται απώλειες κεφαλαίων όταν πραγματοποιούνται συναλλαγές μέσω CFDs με τον συγκεκριμένο πάροχο. Θα πρέπει να αξιολογήσετε αν κατανοείτε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι συμβάσεις CFDs και αν μπορείτε να ανταπεξέλθετε οικονομικά στον υψηλό κίνδυνο απώλειας των κεφαλαίων σας.